Zakelijk bloggen, dé manier voor online vindbaarheid
Door zakelijk te bloggen geef je jouw bedrijf een boost qua online vindbaarheid. Blogs zijn direct indexeerbaar voor Google. Bereik op een snelle manier bestaande en nieuwe klanten en deel je kennis en expertise. Ga voor de hoogste positie.
Bloggen is een investering die jarenlang meegaat
Hoeveel van je concurrenten publiceren blogs op hun website? Niet veel zeker? Je ziet voornamelijk websites met foto’s en informatie over behandelingen en prijslijsten. Hier ligt jouw unieke kans, ga zakelijk bloggen. Het onderscheid je van de menigte, is vernieuwend binnen je sector en een jarenlange investering.
Maak Google blij met een zakelijk blog erbij
Zakelijk bloggen kost tijd, heel veel zelfs. Toch is het belangrijk om je website in beweging te houden met nieuwe, waardevolle content. Wil jij je focussen op jouw expertise? Besteed het schrijven van blogs uit en kies voor een blog-abonnement. Durf jij om next level te gaan met jouw bedrijf?
De voordelen van zakelijk bloggen:
Recycle blogs op social media, in podcasts, op Pinterest, als infograhic, in een webinar of gebruik de tekst voor een gratis weggever zoals een e-book.
Blogs zijn direct indexeerbaar voor Google. Je content komt snel terecht in de zoekresultaten. Iets wat bij een nieuwe website maanden kan duren.
Schrijf geoptimaliseerde teksten voor je blog en trek nieuwe klanten aan richting je website. Word online beter vindbaar voor zoekmachines.
Het delen van kennis via blogs laat zien dat jij de expert bent binnen je sector. Bezoekers lezen je blog en weten dat zij bij jou aan het juiste adres zijn.
Zakelijk bloggen kost tijd en energie maar is gratis. Skip het adverteren op social media en Google. Investeer effectief in je bedrijf en kies voor bloggen.
Reviews
Mooie woorden van tevreden klanten
In 6 stappen naar een winstgevend blog die jarenlang meegaat
Het vinden van een goede match ontstaat bij een fijn, eerste contact. Tijdens een gratis kennismakingsgesprek, komen wij beide erachter of een eventuele samenwerking succesvol kan worden. Dit gratis kennismakingsgesprek duurt maximaal 30 minuten. Het is vrijblijvend en deze plan je makkelijk en snel in.
Klik op de onderstaande button ‘plan een kennismakingsgesprek in’ voor de beschikbare datums en tijden.
Kies het blog-abonnement wat het beste bij jouw bedrijf en budget past. Een groot voordeel van mijn abonnementen is dat je nergens aan vast zit. Deze lopen vanzelf af en daarna kijk je of je een nieuw abonnement wil. Hoe meer blogs je afneemt, des te hoger de korting wordt.
Wil jij dat ik de blogs perfect op je website zet zodat je hier geen omkijken meer naar hebt? Geef dit tijdig bij mij aan. Voor een extra vergoeding, zorg ik ervoor dat de blogs op jouw gekozen datums worden gepubliceerd.
Ik raad aan om minimaal 1x per maand een blog te publiceren. Hierdoor laat je aan Google zien dat je website in beweging blijft met kakelverse content. Als beloning zet Google je hoger in de zoekresultaten.
Samen kijken wij wanneer je de blog(s) online wil zetten en maken een strakke planning. Wij prikken de datum(s) zodat we beiden weten waar wij aan toe zijn. Makkelijk toch!?
Jij bent de expert als het gaat over het onderwerp van de blog(s) die je wil publiceren op je website. Daarom wil ik jouw woorden en kennis in de blog(s) verwerken.
Een interview afnemen gebeurt telefonisch zodat wij beide zo min mogelijk worden afgeleid. Deze neem ik op en duurt per blog een half uur. Als je hebt gekozen voor het Next Level abonnement, neem ik twee blogs per interview bij je af. Automatisch duurt dit dus één uur. Voor het Extra abonnement neem ik één interview bij je af en voor Next Level twee.
Je hoeft je niet voor te bereiden op het interview. Ik stel heldere vragen waar je alleen antwoord op hoeft te geven. That’s it!
Spannend! Het eerste concept met blogs vliegt je mailbox in. Vol verwachting klopt je hart en je begint alle teksten door te lezen. Hoe voelt de tekst van het blog voor jou? Heb ik het onderwerp perfect omschreven of wil je iets anders verwoord hebben?
Geen probleem. Je hebt altijd recht op één correctieronde. Geef binnen 10 werkdagen je feedback door zodat ik jouw blogs kan optimaliseren en de vernieuwde versie terug kan mailen.
Op deze dag heb je gewacht. De blogs zijn klaar om gepubliceerd te worden. Zoals ik altijd zeg: “It’s a wrap!”. Na goedkeuring van de teksten voor jouw blogs, ontvang je de factuur in je mailbox. Mijn betaaltermijn is 14 dagen dus je krijgt rustig de tijd om hem te betalen.
Ik ben natuurlijk superblij en dankbaar als je ook een review wil schrijven op ‘Google mijn bedrijf’ die ik ook op mijn website en socials mag vermelden.
Welk blog-abonnement kies jij?
Maak een keuze uit één van de onderstaande blog-abonnementen en geef jouw bedrijf een boost met winstgevende blogs.
Basis
-
Eén onweerstaanbaar blog
-
Afnemen één interview
-
Blog van 600 - 800 woorden
-
Zoekmachine geoptimaliseerd
-
Inclusief één feedbackronde
Extra
-
Twee onweerstaanbare blogs
-
Afnemen één interview
-
Blogs van 600 - 800 woorden
-
Zoekmachine geoptimaliseerd
-
Inclusief één feedbackronde
Next level
-
Vier onweerstaanbare blogs
-
Afnemen twee interviews
-
Blogs van 600 - 800 woorden
-
Zoekmachine geoptimaliseerd
-
Inclusief één feedbackronde
3x raden wat ik de leukste teksten vind om te schrijven...
Bloggen heeft mijn passie voor tekstschrijven extra aangewakkerd. Door te bloggen voor Wendy Online is mijn eigen naamsbekendheid met sprongen vooruit gegaan. Mijn missie: ik wil van Google mijn grootste cheerleader maken door regelmatig frisse, nieuwe blogs te publiceren. Wil jij meer weten over mijn passies en missie?
Winstgevende blogs inzetten voor jouw bedrijf?
Liever mailen? Vul onderstaand formulier in en tijdens werkdagen vliegt er binnen 24 uur een antwoord van mij je mailbox in. Voor een snelle communicatie of een simpele vraag, staat de DM op mijn socials open.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Ik ben een groot voorstander van flexibiliteit en creatieve vrijheid. Alle blog-abonnementen lopen automatisch af. Daarna kun je voor dezelfde óf een ander blog-abonnement kiezen.
Als je voor het blog-abonnement Next Level hebt gekozen, loopt het blog-abonnement na twee maanden af. Per blog duurt het afnemen van het interview een half uur en per afspraak bespreken wij maximaal twee blogs. Je bent dus telkens maximaal één uur kwijt.
Jij bent de expert binnen je sector en daarom hebben wij minimaal één contactmoment met elkaar voordat ik een blog voor je schrijf. Ik neem een interview bij je af en alle input die jij mij geeft, verwerk ik in de blog(s).
Nadat ik een concept van het blog heb aangeleverd, verwacht ik wel van je dat je deze goed doorleest en hier binnen 10 werkdagen feedback op geeft. Dan staat alle informatie nog vers in mijn geheugen.
Jazeker, hiervoor hebben wij een gesprek over de contentstrategie. Aan welke informatie hebben jouw klanten momenteel de behoefte? Welk onderwerp of aanbod wil jij zelf graag uitlichten? Het kan van alles zijn.
Als je binnen jouw vakgebied te maken hebt met veel vaktaal, is een blog perfect om deze uit te lichten en om te zetten naar begrijpelijke taal. Ook kun je denken aan het uitlichten van een nieuwe behandeling of opkomend evenement.
Het antwoord op deze vraag is een dikke ja! Ik kijk naar de opbouw van de tekst, de zoekwoorden die hierin verwerkt zijn en redigeer (herschrijf) de tekst voor een mooi geheel die SEO-proof geschreven is.
Op deze manier blaas je een oud blog nieuw leven in. Nieuwe content verschijnt op jouw website en hier wordt Google erg blij van. Hij beloont jou rijkelijk met meer zichtbaarheid en je bent beter vindbaar voor nieuwe klanten.
Natuurlijk kan ik dat voor je doen. Als webredacteur heb ik ruim ervaring met verschillende websitebouwers. Voor een extra vergoeding, zorg ik ervoor dat jouw blog perfect wordt gepubliceerd.
Het enige dat jij moet aanleveren, zijn de foto’s of afbeeldingen die in de blog moeten komen te staan. En natuurlijk heb ik je inloggegevens nodig.
Geef tijdens het kennismakingsgesprek aan dat je gebruik wil maken van deze optie zodat je precies weet welke investering je maakt voor het totaalpakket.
Dat is zeker een optie. Wel raad ik je aan om een blog van minimaal 600 woorden te laten schrijven zodat deze goed wordt geïndexeerd door Google.
Ben jij enthousiast over een bepaald onderwerp en wil je hier een monsterblog van geschreven hebben? Samen kijken wij of dit verstandig is óf dat er twee of meer blogs van hetzelfde onderwerp geschreven kunnen worden.