E-mailmarketing, meer dan een digitale nieuwsbrief

Door e-mailmarketing in te zetten voor je bedrijf, kun je jouw omzet verhogen en het verkeer naar je website vergroten. Verzamel waardevolle gegevens, breid je expertstatus uit en bouw een sterke relatie op met (potentiële) klanten.

Gebruik jij al e-mailmarketing voor meer zakelijk succes?

Opvallen met jouw digitale nieuwsbrief in een overvolle mailbox is een ware Knst. Zorg ervoor dat jouw zakelijke e-mails niet direct in de prullenbak belanden door e-mailmarketing strategisch goed in te zetten voor jouw bedrijf. Ik ga je helpen door nieuwsbrieven op een pakkende manier te schrijven zodat zij wel worden gelezen.

Door verleidende e-mail, betaal jij je niet scheel

Bakken met geld uitgeven aan advertenties op Google en social media, daar word je niet vrolijk van. Met één ‘simpele nieuwsbrief’ communiceer je op een gerichte manier met je doelgroep. Zorg ervoor dat je met jouw nieuwsbrief aanzet tot actie door te informeren, verleiden en te inspireren.

tekstbureau knst ilonka

De voordelen van e-mailmarketing:

Je vergroot de betrokkenheid met je ideale doelgroep doordat je consistent waardevolle nieuwsbrieven verstuurt voor meer interactie.

Heb jij bijvoorbeeld nieuwe diensten, producten of blogs op je website staan? Licht deze uit in je nieuwsbrief en verhoog het verkeer naar je website.

Door e-mailmarketing in te zetten, verzamel je waardevolle informatie. Hierdoor kun je jouw aanbod en teksten makkelijk op je klanten aanpassen.

Wil je jouw omzet snel verhogen? E-mailmarketing kan de verkoop van je producten of aanbod stimuleren. Zet jouw bedrijf in de tekstuele etalage.

Zet e-mailmarketing in tijdens een belangrijke lancering of als je gericht aanbiedingen wil versturen naar klanten die eerder iets hebben aangekocht.

Reviews

Mooie woorden van tevreden klanten

In 6 stappen naar nieuwsbrieven die wel worden gelezen

Het vinden van een goede match ontstaat bij het eerste contact. Tijdens een gratis kennismakingsgesprek komen wij beiden erachter of wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Dit gratis kennismakingsgesprek duurt ongeveer 60 minuten. Het is vrijblijvend en deze plan je makkelijk en snel in.

Klik op de button ‘plan een gratis kennismakingsgesprek in’ voor de beschikbare datums en tijden.

Als wij een goede match zijn, vliegt er in no time een op maat gemaakte offerte jouw mailbox in. Iedereen is anders, net als elke tekst en het doel van de nieuwsbrieven.

De offerte is gebaseerd op het aantal nieuwbrieven die je wil versturen en de lengte hiervan. Hoe meer nieuwsbrieven door jou worden aangevraagd, des te hoger de korting is op jouw totale investering.

Ga jij akkoord met de ontvangen offerte? Yes, let’s work together! Pak je agenda erbij en geef aan wanneer je jouw nieuwsbrieven ongeveer wil ontvangen en versturen. Als jouw planning ook in mijn agenda past, houd je met een arendsoog je mailbox rond de geplande datum(s) in de gaten.

Tijdens een telefoongesprek, of via de e-mail, bespreken wij welke contentstrategie bij jouw bedrijf past. Ik geef advies, tips en plan samen met je de datums in zodat je meer overzicht en structuur krijgt.

Nadat alle informatie is verzameld om succesvolle e-mailmarketing te realiseren, begin ik met schrijven. Tussendoor houden wij contact en houd ik je op de hoogte van de voortgang.

Spannend! Het eerste concept met zakelijke e-mail(s) vliegt je mailbox in. Vol verwachting klopt je hart en je begint alle teksten te lezen. Wil jij de teksten voor de e-mails aangepast hebben? Geen probleem. Je hebt recht op één correctieronde. Geef binnen 10 werkdagen jouw feedback door.

Op deze dag heb je gewacht… De zakelijke e-mails staan klaar om ingepland en gepubliceerd te worden. Zoals ik altijd zeg: “It’s a wrap!”. Na goedkeuring van de teksten voor je nieuwsbrieven, ontvang je de factuur in je mailbox. Mijn betaaltermijn is 14 dagen dus je krijgt rustig de tijd om hem te betalen.

Ik ben natuurlijk super blij en dankbaar als je ook een review wil schrijven op Google die ik ook op mijn website en socials mag vermelden. Ik help jou en jij mij!

nieuwsbrieven e-mailmarketing tekstbureau knst

‘Zucht, niet weer zo een saaie nieuwsbrief/eenheidsworst’

Dat is soms letterlijk de gedachte die in mij opkomt als ik mijn mailbox bekijk. Titels van nieuwsbrieven die op elkaar lijken en talloze aanbiedingen vliegen mij om de oren. Laat mij jouw nieuwsbrieven schrijven. Dan zorg ik ervoor dat deze niet in de prullenbak belanden. Wil jij weten wat voor meerwaarde ik voor jouw bedrijf kan zijn?

Val op met jouw zakelijke nieuwsbrieven!

Liever mailen? Vul onderstaand formulier in en tijdens werkdagen vliegt er binnen 24 uur een antwoord van mij je mailbox in. Voor een snelle communicatie of een simpele vraag staat de DM op mijn socials altijd open.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Jij bepaalt zelf hoe lang de tekst voor jouw zakelijke nieuwsbrief wordt. Ik kan je hierin adviseren maar jij bent degene die de eindbeslissing maakt. De lengte ligt ook aan het type nieuwsbrief dat je inzet. Moet hij informerend zijn of voor online marketing?

Het is oneerlijk om veel geld te betalen voor weinig tekst of weinig geld voor veel tekst. Daarom maak ik op maat gemaakte offertes. Alles is volledig op jouw bedrijf en behoeften afgestemd.

Klik hier om snel en simpel een gratis kennismakingsgesprek in te plannen. Zijn wij een match?

Ik vraag tijdens ons kennismakingsgesprek wat het doel wordt van jouw nieuwsbrief. Komt er bijvoorbeeld binnenkort een nieuw product, een kakelvers aanbod of wil je een blog uitlichten? 

Samen bedenken wij een effectieve, op maat gemaakte strategie om een optimaal succes te bereiken.

Om zoveel mogelijk op te blijven vallen, raad ik aan om minimaal 2x per maand een nieuwsbrief te versturen. Je ziet wel eens dat enthousiaste bedrijven dagelijks nieuwsbrieven je mailboxen in laten vliegen.

Dit is absoluut niet nodig, alleen in het geval van een funnel met e-mails. Voorkom een spam-gevoel maar blijf wel goed zichtbaar en in de gedachten van klanten.

Alle informatie die nodig is, vaak steekwoorden, vraag ik telefonisch of per e-mail aan je. Maak je al gebruik van e-mailmarketing? Ik bekijk graag wat je eerder verzonden hebt om te zien wat jouw stijl of ideale lengte voor een nieuwsbrief is.

Het enige wat jij verder hoeft te doen, is alle teksten nalezen en binnen 10 werkdagen eventuele feedback terug te koppelen aan mij.

Dat kan alleen als ik gratis mag genieten van jouw aanbod of diensten. Alle gekheid op een stokje, tijd is geld. Wil jij eerst nog wat aftasten? Kies dan voor het laten schrijven van één nieuwsbrief voordat je meerdere bij mij afneemt.